2 Mar 2014

JADALNIE

Przeglądając namiętnie blogi lajfstajlove zaobserwowałam iż każdy szanujący się musi zawierać zdjęcia talerza. Nie może być więc inaczej, poniżej przedstawiam dumnie jeden z mych pierwszych jadalnych wypieków. Proszę Państwa oto one, nieskomplikowane acz jak efektowne babeczki czekoladowe;)


Wyglądają chyba lepiej jak smakują ale wspominałam już że są JADALNE? W każdym razie moim celem jest wykonanie pierwszego tortu mojej córeczki więc mam jeszcze troszkę czasu. Póki co zgromadziłam kilka przepisów oraz zdjęć motywujących mnie do działania.

 

Laurunia natomiast poczynia pierwsze przygotowania by za kilka miesięcy cudo to zjeść


Wypełniając resztę swojego czasu zabawami, nabywaniem nowych umiejętności i nauką latania


No i każdego poranka budzi się coraz piękniejsza, mądrzejsza, wspanialsza i cudowniejsza <3




No comments:

Post a Comment