15 May 2014

OCZKIEM MAŁEJ TuTu

Dziś mija 7 miesięcy jak żyję na świecie. Świat wogóle robi się piękniejszy, taki kolorowy i cieplutki...chyba z tej okazji...tak myślę;) A mamusia mówi że to dopiero początek, że niedługo będę wychodzić z domku z bosymi stopkami i pluskać się w wodzie w ogródku...nie mogę się doczekać. Uwielbiam wodę, chlapię w niej mocno nózkami i rączkami codziennie wieczorem. Podobno niedługo pojdziemy na basen a basen to mnóstwooo wody podobno. Będę pływała chyba a jak nie to sobie posiedzę...bo siedzę już coraz lepiej i stoję na nózkach też coraz pewniej.

Nauczyłam się duuużo nowych słówek i lubię rozmawiać i krzyczeć głośno lubię i śmiać się. A jak się śmieję to widać już moje 2 ząbki. Lubię je bo fajnie się nimi gryzie. Czasem już sama gryzę jedzonko... ale obiadek to trwa stanowczo zbyt długo, bo jak tu wysiedzieć spokojnie 15 minut kiedy wokół tyle się dzieje...ano nie da się przecie! Wszystkiego trzeba dotknąć a najlepiej ugryźć:)

Lubię też mamusię i tatusia cooraz mocniej, śmieję się jak tylko ich zobaczę a nawet jak tylko usłyszę. No a oni śmieją się do mnie cały czas też. Bawimy się, robimy samoloty, rozmawiamy, spacerujemy, tańczymy i śpiewamy. Tulimy się mocno jak jest mi smutno i jak zasypiamy no i bez powodu nie wiem czemu też się tulimy:) Mówią że to przez miłość i dlatego że jestem taka słodka i pewno mają rację.





No comments:

Post a Comment