15 Jun 2014

OCZKIEM MAŁEJ TuTu




Kolejny miesiąc za mną! Żyję sobie ich osiem! Jestem już całkiem duża i bardzo ciekawska. Wszystko mnie interesuje i wszystko muszę mieć, więc to wszystko chwytam i obracam w rączkach.
Siedzę już pięknie i stoję na nóżkach. Wciąż uczę się nowych słówek i pływać się uczę też. Bardzo lubię dużą wodę! Mam nadzieję że jeszcze tam wrócimy.
Byłam na wczasach i nocowałam w hotelu, dużo spacerowałam i wiele widziałam. W sumie to cały czas jestem na wczasach bo przyjechaliśmy do babci i trochę tu zostaniemy, więc mieszkam teraz w starym pokoiku mamusi. Ładny jest..taki niebieski cały we wzorki;) Poznaję też dużo nowych ludzi i bawię się z nowymi koleżankami. Prawie wszystkich bardzo polubiłam.
Mam też całe mnóstwo nowych zabawek a nawet własny samochodzik od dziadka dostałam! I chciałabym też już chodzić, skakać a najlepiej biegać. Nie mogę się doczekać co będzie dalej bo życie się rozkręca!

No comments:

Post a Comment