16 Feb 2014

15.10.2013

Mam na imię MAMA...znaczy się Kamila, chociaż słowo mama stało się dla mnie ostatnimi czasy jeszcze bardziej wyjątkowe. 15 pażdziernika 2013 urodziłam moją idealną córeczkę.

ONA w pierwszym dniu swojego życia
Pierwszy post juz za nami. Myślę że tak napisałaby go właśnie mała Laura, gdyby tylko potrafiła;) Blog ten jest efektem mojej przegranej walki z wewnętrzną POTRZEBĄ....a walczyłam dlugo...dziwny twór ta POTRZEBA:) Tym sposobem nie dla sławy, nie dla kasy lecz niejako z obowiązku jako mama-posiadaczka najcudowniejszego dziecka na świecie;) pozostawiam swój ślad w wirtualnej rzeczywistośći. Procesowi temu cały czas towarzyszy moje ogromne zdziwienie.
I tak wogóle cały ten projekt jest sekretem moim i małej TuTu...I możliwe że nim pozostanie...a może I nie.
Taki sobie pamiętnik...naszego świata

No comments:

Post a Comment